Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 7 september 2010

Ett skratt...

...förlänger livet, sägs det=) Och som jag skrattade i lördags så kommer jag väl få omfödas miljoner gånger innan det är dags för mig att lämna jordelivet;) Jag och Therese hade så himla roligt (som alltid)!!
Eva körde in mig till stan och var en hejjare på att hitta parkering utan att kvadda bilen. Vi hann med lite shopping på förmiddagen, var tvungen att införskaffa mig lite nytt att ha på mig och hittade en hel del - alltid kul det, och speciellt bra är det ju att ha med sig en egen assistent (Eva) och rådgivare (Therese) så att man vet vad som är "inne" och inte...haha! Efter shoppandet åkte vi hem till Therese där jag passade på att mysa och busa lite extra med supersöta Cornelia, inte alltid att man får tid att umgås med henne på tu man hand när man har med sig sina egna så nu hade jag tid för bara henne=) Therese bjöd på god mat och dryck och sen bar det iväg till Lotta på förfest, så skoj. Strömpis blev målet för vår utgång och där bjöds det på diverse drinkar, öl, dans och kära vänner!=) Hade tur som träffade Emelie där också=)
Snälla syster Elin kom och hämtade oss sent på natten och jag var hemma i mitt älskade Lövlunda runt 4 på natten - nöjd och belåten=)
Söndagen tillbringade jag i sängen och i soffan och jag mådde som jag förtjänade om man säger så.... På kvällen tog min käre sambo med mig och barnen ut på en promenad längs sjön och i skogen - mycket välbehövligt. Magnus var duktig och plockade lite kantareller som vi sedan mumsade i oss på kvällen GOTT!

Gårdagen och idag har bestått av arbete och myspys med min älskade familj=)
Nu ska det sovas, så att Hanna orkar gå upp i tid imorgon.
Ciao!!

1 kommentar: