Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 16 september 2010

Mys & bus=)


Kom hem idag till min "stora" familj, alltså de stora barnen har kommit=) Gissa om Nellie och Elton är glada över att Dewin och Emilia kommit (vi också, givetvis)! Alla barnen har busat för fullt här hemma hela eftermiddagen och kvällen, så bra att de kan ha det så roligt tillsammans=) Emilia tar så bra hand om sina småsyskon, hon är verkligen storasyster uti fingerspetsarna...känner igen mig själv i henne, hur jag var som storasyster när jag var liten. Är ju lyckligt lottad att ha tre småsystrar som jag fått fixa med=)
Fick besök av min ena syster (Elin) och Eva i eftermiddags=) Vi fikade lite och Magnus följde med Elin och kollade på lägenhet också.

Nu på kvällen tog jag med mig Emilia till frisören, hon klippte av sig mer än 1 dm och hon blev så söt=) Hon och Dewin ska ju ta skolfoto imorgon, så det blir väl att jag får gå upp tidigt och fixa iordning dem. Annars börjar jag ju inte jobba förrän kl 11 imorgon, men jag är ju van att gå upp tidigt;)
Förresten så har tandvärken gått över lite...så jag väntar med tandläkaren ytterligare.
Nu ska jag ta hand om den sista tvätten, för jag VÄGRAR att tvätta i helgen...

Inga kommentarer: