Mitt liv i ord och bilder....



fredag 24 september 2010

Packar

Håller på och packar inför morgondagen, ska bli så himla roligt att åka iväg=) Hihi, är alldeles pirrig i magen...som ett litet barn inför julafton ungefär;) Men det är helt sjukt vad grejer vi ska ha med oss, jag är ju lite av en kontrollmänniska så jag vill absolut inte glömma något! Har i alla fall en lista som jag prickar av så det känns säkert. Man kan tro att vi ska vara borta i en evighet men ett dygn räcker för mig...=)
Idag slutade jag tidigt så då passade jag och barnen på att åka och hälsa på hos Tiina. Som vanligt bjöds det på gott fika och mysigt sällskap...Nellie och Elton var nära att riva ner hela deras hus några gånger men annars gick det bra;)
Blidde lite fredagsmys också nu på kvällen, med pizza och coca cola - det gillar vi!
Nä nu ska det sista packas i... Astrid Lindgrens Värld - here we come!!!

Inga kommentarer: