Mitt liv i ord och bilder....



fredag 8 januari 2010

Underbar dag!

Denna dag har varit såå mysig=) Jag & Elton hämtade upp min kära väninna Emelie i Laxå i fm för att sedan bege oss till shoppingens Mekka (stavas det så?) Marieberg, där vi möttes av underbara Therese & Cornelia! Vi lunchade och shoppade en del, så skönt att få unna sig själv lite nya kläder=) Tur att jag hade Therese med mig som smakråd, usch kan ju aldrig välja själv!!! Hej beslutsångest=)
Efter det åkte jag & Emelie hem till Johan för att planera....oj oj vad kul det ska bli!! Är så fruktanvärt glad men är begränsad att inte kunna skriva något här men inom sinom tid så....=)
Nu sitter jag och min älskling och dricker vin - själva, underbart=)
Imorgon ska jag in till Marieberg igen, med min fiina Tiina!
See ya!

Inga kommentarer: