Mitt liv i ord och bilder....



lördag 2 januari 2010

Gott Nytt År 2010


Ring ut det gamla och ring in det nya....visst låter det väl bra?=)
Ett nytt år är här och med det kommer som vanligt en massa löften och lovord som det är meningen att man ska följa? Haha, har lovat mig själv (igen) att inte äta så mycket otnyttigt, försöka motionera mer, inte grubbla så mycket osv. Ändå sitter jag här 2 dagar in på det nya året och: har smällt i mig 5 varma mackor med några glas coca cola, inte rört mig mer än nödvändigt och grubblar över saker som jag egentligen inte rår för! Haha...nyårslöften ÄR till för att brytas, iaf om man heter Hanna Engvall;)
Vi firade det nya året hemma hos familjen Garmenius Gustafsson i Slätte, god mat, gott dricka, mycket mysigt med och utan barn, raketer & champagne + mycket skratt=) Så detta var en lyckad Nyårsafton i många bemärkelser=)
Måste också bara påpeka att jag idag fått en såå fin julklapp av min kära Linda!! Ett så fint silverarmband som jag önskat mig!! Vilken vän, helt utan förvarning=) Stirrar på min handled som pryds av det vackra armbandet och en fin text om skyddsänglar...det värmer och gissa om det kom tårar när jag fick det!!!
Visst ja! Får ju inte glömma att nämna att vi nu äntligen äntligen köpt ny bil!!! Så fin=) Är så nöjd & glad, heela vår stora familj får numera plats om vi ska åka någonstans allihopa=)
Ciao!

Inga kommentarer: