Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 14 januari 2010

Fan vad skönt!!!!


Så dagen D är här! Hanna Engvall är numera färdigutbildad förskollärare med specialpedagogisk kompetens som det såå fint heter=) Det känns så oerhört skönt! Allt detta slitande med studier, hem och barn...det har inte alltid varit så himla lätt att kombinera 2 graviditeter, småbarn, vikariejobb, hemmajobb med studier MEN nu är det gjort!! Jag känner mig så oerhört lättad och stolt, så många gånger när jag känt att jag inte fixat mer men så ändå har jag lyckats på något vis... Nu skiter jag fan i Jantelagen, fan vad bra jag är!
Eva var med mig in till Universitetet idag, hon fick ta hand om Elton medans jag redovisade. Vet inte hur jag skulle ha fixat de här sista månaderna med studier + barn om jag inte haft Evas hjälp? Så om du läser detta Eva, tack av hela mitt hjärta - du är guld värd och jag älskar dig så himla mycket och det tror jag att du vet=)
Efter att vi var på Univers. så åkte vi hem till Elin och åt mat. Syster hade köpt en jättestor Miranda-nalle till mig med kort och godis till=) Gissa om jag blev glad?!!!=) Tårar kom som vanligt....åh vad glad jag blev!
När jag kom hem hade min älskling lagat god middag med tända ljus, och så fick jag vita tulpaner och mousserande vin. Han är så go min man=)
Det gick bra att vaccinera barnen igår, båda var duktiga=) Stolt mamma!
Så gott folk, fler bra-dagar i mitt liv - hoppas på mååååånga fler.
Känner mig så lyckligt lottad, jag känner mig rik - rik på kärlek=)

Inga kommentarer: