Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 7 januari 2010

Lek, bus & Kärlek=)

I tisdags var jag och Magnus till Lek & Buslandet med alla 4 barnen, det var roligt! Eller rättare sagt BARNEN hade roligt, vi vuxna slet mest som djur för att hinna med allihopa=) Men visst var det lyckat, och vad gör man inte för att barnen ska vara glada och nöjda? Hmm...eller ja, räknar man bort från Nellies raseriutbrott och en örfil på kinden av henne så gick det bra! Hon är riktigt trotsig nu min lilla tjej, gapar och skriker ena stunden och sen helt plötsligt så är hon överlycklig och kramig... Läste lite om trots, och det mesta verkar stämma in på vår tjej. På kvällen kom min kära syster hit och masserade både mig & Magnus, såå skönt (efter iaf haha) Men hon är så duktig på att massera min Elin Pelin - kan verkligen rekomendera alla som jag känner att gå till henne. Inom kort öppnar hon eget=)
Igår hade jag min vän Tiina här på besök, mycket trevligt=)=) Och jag vet faktiskt inte vad det är för "fel" på mina vänner? Alltid är det någon som lyckas få mig att gråta! Men glädjetårar...som tur är=) Jag är lyckligt lottad, så är det! Och i måndags fick jag ett kort på posten från Eva, en underbart fin text som jag givetvis grät som en liten bäbis för! Oj vad sånt värmer!!
Magnus är ute nu och åker pulka med de 2 stora barnen och de andra 2 små sover..vad skönt det är..alldeles lugnt - jag hör t.o.m. diskmaskinen! haha=)
Imorgon ska jag & Elton in till Marieberg och träffa Therese & Cornelia, shoppa och äta lite lunch=) Efter det ska jag träffa mli och smida planer=)=)
Nä ska väl sätta mig och skriva det allra sista på min examinationsuppgift, sen är jag för evigt klar med mina studier och det är jag sååå stolt och nöjd över!

1 kommentar:

T sa...

Lycka till med studierna! :) Och planerna... ;) Hihi..! KRAM!