Mitt liv i ord och bilder....



fredag 15 januari 2010

Ännu en bra-dag=)

Herregud, vad ska jag säga/skriva?!=) Är så lycklig och nöjd just nu....hur kan allt få vara så här bra egentligen? Vad har lilla jag gjort för att förtjäna att ha det så här bra ändå? Karma?
Jag har såå underbara vänner och en underbar familj som hela tiden gör mig så innerligt lycklig=) Började dagen som vanligt med att Eva kom hit, morgonkaffe - tidning - ringa mormor (ett måste varje morgon). Sen kom pappa över på en snabbkopp kaffe han med, Nellie älskar när morfar kommer och busar=) Sen körde jag iväg lillan till dagis och jag och Elton åkte hem till blivande fru Larsson på en fm. fika=) Ja ni läste rätt MIN fiina Tiina Dubbelpek ska gå och gifta sig!!=) Är så glad för deras skull, och vem ska inte vara brudtärna om inte jag?=) Känner mig så otroligt hedrad=)=) Planerar möhippa (och lite bröllop) för fulla muggar=)=) Efter det trevliga besöket hemma hos Tiina hämtade jag lillan på dagis och åkte hem, hade världens migrän men som tur var så var båda mina små trötta så vi sov på soffan i ca 2 timmar! SKÖNT! Gick ut för att hämta posten och ser att jag fått en gottogram!! Vägen hem från brevlådan kändes väldigt lång, var så nyfiken på vad detta kunde vara?? Det var en massa godis och en tialott från Therese, Kim & Cornelia och ett grattiskort!!!! Och som vanligt, tårar tårar tårar AV GLÄDJE!=)Tusen tack till er, vet att Therese brukar läsa;)
Sen kom Sanna & Leon på besök och de hade med sig tårta till mig!!! För att jag tagit examen=) Så gulligt av dem...=)
Efter detta åkte jag, Magnus och barnen hem till Tiina & Kristofer på middag, så gott och mysigt var det=) Måste erkänna att de är bra roliga de där två, haha älg-älskare;) Fick en vinflaska av dem i present (mitt favvo-vin)!
Herregud, måste säga att jag aldrig känt mig så här uppvaktad någonsin förrut!=) Så många som uppvaktat mig nu när jag är klar med studierna..ojoj..=) Är så glad och uppspelt, hur ska jag kunna somna nu? Magnus ligger bredvid mig i soffan nu och snarkar....hm...får planera lite mer till möhippan=)
Ciao!

1 kommentar:

T sa...

Va du är söt! *love*