Mitt liv i ord och bilder....



måndag 1 juni 2009

Mors Dag

var det igår..=) Blev så fint firad här hemma av min underbara Nellie och Magnus! Fick sovmorgon, frukost ute i det härliga vädret med färskt bröd - kaffe + tidning, en fin vit lyckta, tio vita rosor och ett fint ROSA Morsdagskort! Ojoj...ibland är det bra att vara mamma...=) --->


Som vanligt så dröjer det ju alltid ett bra tag innan man skriver här så det finns ju alltid en hel del att uppdatera...hm..men inget av värde för andra kanske?
På senaste tiden har jag haft mer tid över till mina kära vänner - det gör mig glad i hjärtat, även om man inte kan ses i långa stunder så gör en timme mycket! Kommer nog bli ännu mer tid över nu när terminen är över (BARA 4 dagar kvar)...sen ska jag vara mammaledig heeela s0mmaren (minus 2 v då jag ska jobba) =)=)!! Så alla mina vänner - NU ÄNTLIGEN har jag mer tid för er.

Vår trädgård är verkligen som vackrast nu, syrenerna blommar och liljekonvaljerna likaså! Körsbärs- och äppelträdet blommar och det dyker upp så mycket färggrant runt omkring. I lördags var jag & Magnus iväg och köpte blommor som vi satte i urnor och hinkar på vår tomt, det blev så fint!
Idag går vi också in i den 6:e graviditetsmånaden(!!) Oj vad det sparkas i min mage... =)

Nu ska jag slänga mig över den sista kurslitteraturen i Matematikdidaktik - puss å hej!

Inga kommentarer: