Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 23 juni 2009

Sommar, sommar, sommar!!!

Sommaren är här!! Åh vad underbart det är=) Nellie badar i sin lilla pol som hon fått av Eva och jag sitter bredvid och solar och bara njuter...allt är så härligt (om man bortser från alla äckliga små kryp) Om det är fint väder imorgon så tar jag nog med mig lillan ner till sjön och tar årets första dopp! Igår fick Nellie en grön gunga av sin mormor också, hon är så glad över den - hon älskar att gunga högt! "MER MER" skriker hon om farten skulle minska...hihi=)



Midsommar var ju också för några dagar sen: på förmiddagen var jag & Nellie till hennes dagis och dansade i spöregnet och åt glass med jordgubbar=) Sen firade vi, som vi har gjort de senaste åren, med att dansa kring midsommarstången här i Hasselfors, barnen (Nellie & Dewin) fick fiska i fiskedammen och Nellie + morfar spelade på chokladhjul - riktigt mysigt var det. Tyvärr var inte Emilia med och firade för hon låg sjuk i halsfluss och feber...stackarn. På kvällen åt vi middag med farmor Eva och morfar...gott!


Nu har vi gått in i vecka 24...snart 7:e månaden!!! Inte undra på att magen börjar bli rund...man ser t.o.m när det sparkar på utsidan...lovely! Var till sjukgymnasten idag också och fick TENS-plattor; de hjälper ju inte helt och hållet men de lindrar ju litegranna iaf=) Jävla foglossningar som förstör så mycket, men jag tänker att det bara är för en kort tid så då går det bättre...men visst har jag ont ibland...
Nu ska jag gå å kolla om Magnus somnat när han nattat Nellie...hihi. Har ju gjort kladdkaka som vi ska mumsa på=)

Pussen!

1 kommentar:

Anonym sa...

love them naked toddler p---y is the best