Mitt liv i ord och bilder....



lördag 6 juni 2009

Grattis Sverige & grattis till Mig själv!

Sverige fyller år idag...eller ja Sverige har nationaldag...ska detta firas på något sätt tro? Sitter här vid mitt köksbord och funderar på om jag skulle ta å anstränga mig och hitta på något med min kära familj? Är lite sugen på att åka till Sjötorp och äta goood glass=) Kanske vore något? Får se hur vädret artar sig längre fram på dagen...och OM Magnus lyckas fixa vår skruttbil som bara stannar hela tiden, jävla skit!

Vet ni? Jag är så jääävla bra!=) Haha...eller jo...i torsdags var sista dagen på detta läsår och jag tycker så här med facit i hand att jag klarat av det galant!! Hanna är stolt över sig själv! Jag ler åt mig själv...känns bra=) Det har varit ett skitår på många sätt och vis, tusentals gånger då jag känt att jag bara vill skita i allt, men inte gett upp...-och vet ni? Det lönade sig=) Här sitter jag nu, nöjd och stolt över mig själv...har 10 underbara veckor med mammaledighet framför mig. Jag kan njuta av nuet - inget stress=) Jag kan välja...välja det som är bra för mig och min familj och bara må bra!

Blev t.o.m. grattad i torsdags! En vän kom upp till jobbet (dagis) i torsdags em. med en fin blombukett, grattiskort, en blå nappflaska och blå nappar till mig=) Och en BAMSEKRAM... Har en så bra vän i Marina, hon vet hur jag slitit detta läsår och allt som hänt...hon har fått stå ut med mitt gnäll och allt å så kommer hon där med allt fint till mig!! Gissa vem som stod och storbölade som en lite bäbis? =) TACK MARINA, även om jag vet att du inte läser detta...

Inga kommentarer: