Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 16 juni 2009

Morgonstund har guld i mun...

Ja eller hur? Trodde ändå i mitt stilla sinne att det kanske kunde bli någon sovmorgon nu men icke - min dotter är ju världens piggaste och vägrar sova längre än till typ halv sex! Så det är bara att häva sig upp och brygga kaffe och läsa tidningen så är man igång!

Är nu inne på min andra vecka semester (mammaledig), det är så skönt att bara vara hemma och inte ha en massa måsten! Hm...iofs finns det ju måsten som man aldrig kommer ifrån men i stort så kan jag bara ta dagen som den kommer och njuta! Lite tråkigt är det att jag inte har någon fungerande bil hemma så att jag kan ta mig någonstans, men det gör inte så mycket=)

I lördags var jag, Magnus & Nellie på Thures dop - helt perfekt var det! Magnus var ju extra nöjd när han blev bjuden på en del barnförbjudna drycker hihi=)


Är inne i v. 23 nu - oj vad tiden går fort! Bäsen (som Nellie säger) sparkar som bara den och nu kan man se det utanpå magen också=) Har inget minne av att man kunde se det så tidigt när vi väntade Nellie... Helt underbart är det att ha en liten i magen, tråkigt bara att foglossningarna blivit så påfrestande...men men det är det värt! Skulle iofs. underlätta med LITE avlastning någon gång då & då...men då får jag väl ringa till Polia för att få hjälp;)?


Nu vankas det frukost med min lilla sessa! Puss

Inga kommentarer: