Mitt liv i ord och bilder....



måndag 29 juni 2009

Bio, födelsedag, årets första dopp & jordgubbar=)


Kors i taket - jag & Magnus har varit på bio (i lördags)!! Senaste gången vi var på bio var 17 aug. 2007, haha...så vi tyckte att det var på tiden att vi gick. Denna gång såg vi "Baksmällan" och herregud vad bra den var! Vi skrattade oss igenom hela filmen, så ni som inte har sett den kan jag verkligen rekomendera er att se=) Så skönt att vi fick lite egentid för varandra också, det är ju inte något som vi är så direkt bortskämda med direkt. Farmor Eva var barnvakt åt sessan och även över natten så det var underbart! Vi fick sovmorgon ända till halv tio!!! Shit det var längesen jag sov såå länge, brukar ju gå upp innan kl 6 every morning... Skönt att få sova ut på sin födelsedag=) Det var det jag önskade mig - sovmorgon, nothing less nothing more =) Min födelsedag spenaderade jag hemma med de jag älskar allra mest; Nellie & Magnus... Vi låg på gräsmattan och solade, Nellie badade och lekte i sin pol. Jag satt i jordgubbslandet och mumsade och bara njöt=) Måste bara säga att våra jordgubbar är så enormt goda, de smakar som en blandning mellan jordgubbar och smultron..så söta och goda och massor har vi!=) På eftermiddagen gick vi ner till sjön och jag tog sommarens första dopp, riktigt skönt var det! På kvällen fick vi barnvakt igen (Eva ställer alltid upp) och vi åkte till min favoritrestaurang av alla: Kinan i Laxå=) Å vad jag åt; förrätt, varmrätt & efterrätt =p
Tycker att det är så lyxigt att vi bor nära sjön, det tar oss ca 1 minut att gå ner och bada...vad mer kan man begära varma sommardagar som dessa?=)




Psst! Tack för alla gratulationer jag fick i samband med min födelsedag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nice quiet little spot, get your hand in her diaper feel that lovely warm, wet, soft little p---y

Anonym sa...

I do with my granddaughter she loves it