Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 11 juni 2013

Taco-mys!




Efter en toppendag på mitt jobb (som spenderades i Vretstorps folkets park) med sommarutflykt åkte jag till mina barns förskola. Där fick Nellie och hennes jämnåriga kompisar ge sina fröknar blomsterarrangemang och kort med dikt i:)


Som tack för alla de år de tagit hand om dem på förskolan - nu väntar ett nytt kapitel i deras liv: Förskoleklass!! Tänk att min lilla tjej blivit så stor, åren bara susar förbi!


Nu på kvällen har vi varit hemma hos familjen Maria Molle Nellie Melker och haft det sååå bra!


Vi har mumsat tacos i mängder och efter det jordgubbar med glass + att alla barn lekt och haft det så roligt! Glada barn = glad mamma.


Båda mina små somnade gott så fort vi kommit hem och sen passade jag på att fortsätta mumsa;)





Märks att jag är gravid deluxe, har en massa konstiga idéer om allt jag ska äta ;)
Puss!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: