Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 5 juni 2013

Härligt!


Nu är den här - en efterlängtad långledighet:) Vädret och humöret (efter 3 timmars sömn efter jobbet) är på topp, lite mer pengar på kontot (tack skatteåterbäringen) så vad skulle kunna gå fel?:)


I måndags hände något alldeles ovanligt i mitt liv - jag deltog i ett motionslopp Rallarundan. Måste säga att det var riktigt skoj men det är nog tack vare mina älskade arbetskompisar, 5 km har aldrig gått så snabbt vi pratade oavbrutet;)


Och som pricken över i fick vi både medalj och baguette när vi kom i mål efter 1 timme prick!!


Väntar på att mina små ska komma hem så ska vi ta oss en varsin glass i solen! Imorgon fyller Sverige år, då ska vi som vanligt fira med tårta nere på Hasselfors torg - den bästa traditionen ever!;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: