Mitt liv i ord och bilder....



fredag 14 juni 2013

Sköna lediga fredag!




Som jag längtat efter denna fredag!!! Är helt slut efter denna vecka...om jag hade kunnat hade jag valt att inte gå upp ur sängen alls idag.


Ska dock inte klaga, sov nästan 12 timmar inatt och mina små var så snälla som lät mig ha sovmorgon:)


Efter en skön och lugn förmiddag hemma kom barnen med förslaget att vi skulle baka en tårta och gravid"hungrig" som jag är tackade jag inte nej till den idéen;)


Tårtan blev jättefin, barnen fick själva dekorera den och Nellie var så duktig som skrev på den med glitterglasyr! Vi hade turen som fick det bästa fikasällskapet någonsin; Maria, Molle, Nellie och Melker kom hit!


Hann även med att klippa gräsmattan på eftermiddagen/kvällen - under tiden TRODDE jag att barnen kunde leka själva... Hittade Elton lekandes i en lerpöl. Överlycklig var han tills jag tvingade honom att bada;)


Nu på kvällen har vi haft fredagsmys och mina älsklingar sover nu gott... Jag och gravidmagen stannar uppe ett tag till å mumsar upp det sista onyttiga;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: