Mitt liv i ord och bilder....



måndag 17 juni 2013

Sommarens tecken

Denna dag har gått i sommarens tecken, då mår jag bra!! Sommaren gör mig lite lyckligare, sommaren gör livet lite enklare att leva - enligt mig.



På jobbet fick jag en fin sommarpresent av en kär kollega:)


Elton fick följa med en kompis hem från dagis och bada i hans pol!:)


Jag har mumsat jordgubbar i mängder flera gånger idag och nu på kvällen mumsat dem tillsammans med vaniljglass (kommer jag rulla fram innan sommaren är slut?)


Jag och Nellie har även plockat sommarblommor idag, så fina! Vi har plockat dem till Daysey (Magnus mormor) som har lämnat jordelivet... Nellie trodde att hon skulle bli glad av dem, jag tror detsamma. Vila i frid krutgumman Daysey!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: