Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 19 juni 2013

Härligt!

Ibland är livet bra härligt - nu är ett sånt tillfälle!


Har haft en kanondag på jobbet med dans och sång kring världens sötaste Midsommarstång - det är ju såna stunder jag verkligen inser hur lyckligt lottad jag är som har ett så bra jobb:)!!


Efter firandet blev jag överaskad/överrumplad av mina kära arbetskamrater med att bli firad i förskott:)


Blev så himla glad och rörd och chockad, hade ingen aning! Fick i alla fall en fin blombukett och ett vackert armband från Snö of Sweden:)


Kunde inte hålla tårarna tillbaka - jag är så lyckligt lottad!



Efter jobbet har jag och Elton njutit av den härliga sommaren. Vi har plockat blommor, badat i polen, haft vattenkrig och fikat:)


Så ja denna dag är en sån dag som man vill stanna tiden på - jag är lycklig!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: