Mitt liv i ord och bilder....



måndag 12 mars 2012

Vilken dag!!




Är så otroligt innerligt hjärtligt nöjd med denna dag!:)
Först en kanonbra (lång) dag på världens bästa jobb med världens bästa arbetskamrater - inte alla som kan skryta med hur bra man har det på jobbet, men det kan jag!!! Älskar att gå till mitt jobb:) Extra skönt är det att kunna vara ute i det härliga vädret också, är glad över att kunna vara ute och arbeta - vädret har ju varit på topp idag!



Nu på kvällen (hör och häpna) har jag; Hanna Beatrice Engvall varit ute och sprungit!!! Fick trevligt sällskap av syster Sofia och hurtiga Linda. Nu är min kropp i chock, på ett bra sätt;) Konditionen är verkligen inte den bästa....



Hann även införskaffa ny lampa och ljuslykta till Nellies fönster idag också, båda vita hjärtan:)
Nu: God Natt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: