Mitt liv i ord och bilder....



söndag 4 mars 2012

Härliga helg!




Har haft en riktig bra helg, oroade mig för att vi alla skulle bli liggandes i magsjuka men vi klarade oss (verkar det som)!!
I fredags eftermiddag åkte jag till Karlskoga och införskaffade mig en ny dammsugare och lyckan är total - städningen känns numera lyxig;) Firade mitt inköp med middag och lite gott vin tillsammans med min sambo, min älskade vän Emelie och Fredrik - mycket trevligt!



Igår passade vi på att vara ute i det fantastiska härliga vädret:) Jag och Magnus tog med oss våra små till Lillängen, där barnen fick klättra på stockar och sten i den stora bokskogen:)



Vi avslutade vår utflykt med en liten picknick vid sjön, så härligt! Spännande var det också att lyssna på isen som smällde så det lät som åska!!


Idag har vi mest fixat en massa här hemma...skönt att få lite gjort... Har äntligen fått upp mina gardiner i vardagsrummet också, det blev så fint!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: