Mitt liv i ord och bilder....



söndag 25 mars 2012

Helg:)

Njuter så mycket jag kan av det lilla av helgen som är kvar! Vädret är på topp och humöret likaså:)


I fredags hade jag och Emelie ölprovning här hemma, det finns många ölsorter att smaka på;)
På lördagsförmiddagen tog jag och Emelie en promenad med barnen i det soliga vårvädret!:)



Vi stannade till vid en lekpark så att barnen fick leka och busa:) Jag hittade till min stora glädje: blåsippor!!! När vi kom hem mumsade vi våfflor med grädde och sylt - så gott:)



På eftermiddagen var jag och Nellie på Molles dop, det var så fint och efteråt bjöds det på supergod fika!



Idag har vi varit ute i det härliga vädret och vi såg att det äntligen kommit upp krokusar i vår rabatt:) Vi har mumsat kinamat i mängder och nu har jag och Nellie ritat påskbrev, lillan är så duktig och såklart är hennes kycklingar smyckade med örhängen och kronor:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: