Mitt liv i ord och bilder....



söndag 11 mars 2012

Underbara helg!




Så synd att helgerna alltid ska gå så fort:/ Men det brukar väl vara så att tiden går fort när man har roligt...
Igår hade vi Mello-myskväll här hemma; jag, Magnus och våra fyra små + en massa onyttigt att äta;)
På dagen bakade jag, Nellie och Emilia bullar och chokladbollar! Var tvungen att fylla på förrådet inför meandi-partyt som jag hade idag:) Så trevligt att träffa alla som kom hit, det är inte ofta man träffar så många nära och kära samtidigt + att man får kika på en massa fina kläder (hittade till alla 4 barnen och mig själv)!



Nu på kvällskvisten var vi hem till min pappa och Eva, vi grillade korv ute i det sköna vädret och barnen var så nöjda!
Nu sover båda mina små och jag njuter av lite lugn och ro:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: