Mitt liv i ord och bilder....



måndag 19 mars 2012

Kraft

Försöker finna krafter igen efter denna hemska febertid:/ Efter att ha legat i feber sen i onsdags (feberfri igår) tog jag mig iväg till jobbet imorse. Tycker att jag fixat dagen skapligt bra men fy vad trött och matt jag är nu...tar väl ett tag innan man blir helt bra.
Barnen är däremot inte bra än, stackars Nellie har ju haft feber i en vecka nu:( Så Magnus var hemma med båda barnen idag.



Trodde igår att de också var påväg att bli friska för de var så pigga, så vi bestämde oss för att ta med alla fyra barnen på en liten skogsutflykt med picknick. Jättemysigt var det och barnen klättrade i träd och lekte:)


Men bara efter en stund blev både Nellie och Elton trötta:/ På kvällen var det feberdags igen!!
Nu är de skapligt pigga i alla fall, hoppas att det fortsätter i den riktningen.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: