Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 27 oktober 2011

Mer tid tack!

Känner verkligen att veckorna bara rusar förbi! Tyckte nyss att det var måndag och nu är det redan torsdag kväll, så mycket som jag inte hunnit med...:(
I måndags fick jag däremot älskat besök av min kära vän Tiina och hennes lilla Astrid, så mysigt:) Både Nellie och Elton fick födelsedagspresenter och de blev så glada och nöjda!


I tisdags var jag och Magnus iväg och storhandlade, så skönt att ha det gjort:) Elton fick vara hos sin farmor under tiden och Nellie fick vara OCH sova hos sin Eva och morfar; lite smidigare att handla utan dem;) Vi handlade även årets första julklappar också (kors i taket)!!



Igår var jag själv med mina små
medans Magnus och Niclas spacklade på övervåningen, bara en massa mys hela kvällen och likadant ikväll:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: