Mitt liv i ord och bilder....



lördag 1 oktober 2011

Jojo!

Tjejkvällen igår var mycket mycket trevlig!:) Har inte mått det minsta dåligt idag utan har mått så bra och haft bra energi från gårdagen! Mår så bra av mina fina vänner:)


Idag har jag och barnen varit ute nästan hela dagen, har ju varit så himla fint väder! Jag, Nellie, Elton och Dewin var och fikade en stund hemma hos snälla Viola och så var vi hem till min pappa och Elton fick en EGEN borrmaskin av han och Eva - gissa om min Prinskorv vart överlycklig!:)



På eftermiddagen medans Magnus höll på att snickra i hallen tog jag med mig barnen till bowlingen och köpte en massa plockgodis = nöjda barn:)
Nu på kvällen har jag varit ute och gått med Maria, Elton fick åka med i hans vagn.
Nu orkar inte Hanna Panna vara vaken längre, lika bra att lägga sig i tid:) Imorgon ska jag och Nellie äntligen hälsa på Therese med familj och få träffa Lowe & Olivia för första gången!!!:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: