Mitt liv i ord och bilder....



söndag 16 oktober 2011

Bullbaket i Lövlunda!





Igår kväll bakade jag bullar här hemma, såklart att det måste finnas bullar hemma när min lilla Prinskorv ska fylla 2 år!!:)
Måste dock erkänna att bullbaket blev betydligt mycket roligare med några drinkar till;)
Idag ska vi tjuvstarta firandet för Elton; Dewin och Emilia vill givetvis fira honom (de åker ju hem i em) och sen kommer även hans farmor med resp. hit och ska gratta honom:)


Tänk att min minsta älskling redan fyller 2 år!!! Tycker att det var som igår när vi var på BB...



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tanten;) sa...

mindilJa jag minns det också som igår!;) Hade ju fullt upp med Nellie medan du låg och vilade dig på BB;) Vilken mardröm det var för mig! Hade ju en order som skulle klaffa! Att Nellie skulle se ut på ett visst sätt med kläder och hår!!! Det du Engvall var riktigt jobbigt för Tanten!!!!!!;) Men jag tror jag styrde upp det så att Elton blev nöjd när han fick träffa stora syster för första gången!;) Du ville väl hon skulle göra ett gott intryck på honom direkt!<3<3<3