Mitt liv i ord och bilder....



söndag 23 oktober 2011

Bästa dagen!:)




Har verkligen haft en superduperbra dag idag!!:) Vaknade tidigt imorse (av mig själv) och var hur pigg som helst, har inte hänt på evigheter!! Resten av familjen sov en lång stund till så jag drack några koppar kaffe i min ensamhet och fixade lite frukost till mina älsklingar.


Sen bestämde jag och Magnus att vi skulle ta med oss barnen på en skogspromenad och så blev fallet. Det blev en lång promenad i det härliga höstvädret och vi stannade till vid ett litet berg och fikade lite, hur mysigt som helst:)


Vi gick vidare till lekparken och där fick Nellie och Elton åka linbana, de tycker att det är så roligt!!



På eftermiddagen hade vi ytterligare ett kalas för vår nyblivna 2-åring:) Viola, Eva, min pappa och Elin kom hit med presenter och tårta:)


Efter kalaset åkte jag, Magnus och Nellie på bio här i Hasselfors:) Det var första gången för Nellie och hon tyckte att det var sååå spännande!



Så mysigt hade vi det också, inte så ofta som vi kan ta med oss bara ett barn och hitta på något så TACK Elin för att du var barnvakt till Elton under tiden!;)
Mer såna här dagar tack!!!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: