Mitt liv i ord och bilder....



söndag 2 oktober 2011

Kärlek!




En dag som verkligen gått i kärlekens tecken!:) Är alldeles varm inombords och är så glad över alla som finns i mitt liv!!
Morgonkaffe tillsammans med pappa & Eva, kan inte få en bättre start på dagen:) Tog sedan med mig Nellie och Elton till Marieberg och shoppade lite och åt på McDonalds - båda barnen skötte sig exemplariskt (stolt mamma)!



Sen styrde vi vår kos hem till Therese & Kim och deras små!! Både jag och Nellie var uppspelta över att få träffa bäbisarna Olivia & Lowe, så små men ack så söta! Som vanligt hade jag svårt att hålla tårarna tillbaka... Vi hade så mysigt hemma hos Therese; Nellie, Cornelia och Elton lekte så bra tillsammans och både jag och Nellie stornjöt när vi fick hålla Olivia och Lowe i våra famnar:)



Vi hann med lite myspys och sagoläsning när vi kom hem innan läggdags och sen somnade båda mina små så gott i sina sängar;) Nu ska deras mamma göra detsamma så hon orkar upp kl 4 imorgon!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: