Mitt liv i ord och bilder....



söndag 1 november 2009

Halloween


"Firade" gårdagen med Pernilla och hennes fina familj=) Det var väl inget Halloweenfirande så utan bara en bra anledning till att träffas och äta en massa onyttigt och mumsigt!

Vänner är en sån bra energikälla, vet ju om det - men ibland blir det lite smått bortglömt? Älskar mina vänner och blir alltid på så bra humör efter att få ha ugåtts en sväng med dem. Ändå kan det ibland ta så lång tid innan man ses, varför är det så? Har vänner som jag inte umgåtts med på flera år, ändå kan jag räkna dem till mina närmsta - hur kommer det sig? Men det är väl som jag brukar säga och intala mig själv, man ska inte känna krav på sig att umgås, riktiga vänner blir inte sura för att man inte har tid. Där inte sagt att jag inte vill umgås, vill ha så mycket mer tid!! Skulle vilja ta några veckor då jag bara bestämmer mig för att åka runt och hälsa på alla men hur ska jag få in det i min vardag?? Min vardag som nu består av 2 underbara barn, 2 bonusbarn, 1 fästman, 1 st hus som ska städas, dammsugas skuras mm. all tvätt som ska tvättas, studier mm. mm. Hmm...eller är det bara dåliga ursäkter???

Puss

1 kommentar:

T sa...

Vilken fin bild. :) Jag känner precis likadant, även om vi inte ses jämt så vet jag vilka som betyder mest för mig! Kram!!!