Mitt liv i ord och bilder....



måndag 30 november 2009

Band


Sitter och tänker på hur olika vi alla är...vad vi värdesätter som viktigt här i livet och hur dessa värderingar kan förändras över tid.
Tänker på relationer...hur relationer mellan människor förändras. Relationer som växer och relationer som dör ut.
Vi knyter band till nära och kära runt omkring oss, vänskapsband, kärleksband och familjeband. Alla dessa band är så otroligt viktiga för mig och säkert för de flesta människor. De starkaste banden har jag till mina barn Nellie & Elton, jag älskar dem så att det gör ont i hela mig!!! När jag ser på dem så blir hela jag alldeles varm=) Finns inte något som jag inte skulle göra för dem... Vilken mamma känner inte så?
Ibland blir jag bara så himla ledsen och besviken, ibland känner jag mig liten igen, som ett övergivet barn - patetiskt.

3 kommentarer:

T sa...

KRAAAAAM!

Nillalala sa...

Grattis!

Din blogg har blivit utvald för ett specialerbjudande från www.lillavira.se.

Köp dagens erbjudande (bäddset från Polkadot Design) med 20% rabatt. Ange rabattkod: utvald

Välkommen!

Anonym sa...

almost naked little girl, let me finish stripping you then he can watch and learn while I show him what to do with a little girls pussy