Mitt liv i ord och bilder....



fredag 13 november 2009

Starkt kaffe tack!


Tacka gudarna för denna goda underbara dryck som gör att man blir (nästan iaf) som människa igen=) KAFFE!!=) I löööv it! Har nämligen fått en liten son som älskar att äta/tutta på nätterna, och då duger minsann ingen vanlig napp - åh nej, här ska det vankas äkta och rejäla grejer;) Hej jag känner mig som Mamma MU! Fast det gör inget, vad gör man inte för sina små? Han växer ju som bara den, skulle kunna tro att jag har grädde med tillväxthormon i tuttarna, haha!
Vilken skillnad det är att ha 2 små barn här hemma, inte just det för att Elton tar så mycket tid och plats utan just för att hans storasyster inte tycker att det är lika roligt hela tiden. Min lilla Prinsessa har det lite kämpigt nu, hon tycker att det är jobbigt att behöva dela sin tid med sin lillebror.. Förstår henne, det kan inte vara lätt att helt plötsligt behöva stå åt sidan när en till behöver mammas och pappas tid. Ibland går det riktigt bra, hon är med och byter blöjor, kläder och gosar men sen däremellan slåss, skriker och bråkar hon - men det är väl så det ska vara.
Idag ska jag in till Univers. och ha muntlig redovisning, ska ha med mig Prinskorven och min Nanny Eva (älska!!!) som ska hjälpa till medans mamma Hanna redovisar. Vet inte vad vi skulle ta oss till utan vår Eva, hon är oumbärlig - ställer alltid upp i vått & torrt!
Nä nu ska jag försöka få på mig lite smink så jag inte skrämmer ihjäl folk=)

1 kommentar:

T sa...

Vilken fin bild! :) Ja, tur att ni har Eva, hon verkar va en riktig klippa! Hoppas redovisningen gick bra! Kram!