Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 29 oktober 2009

Välkommen Elton

Ja nu är han äntligen här!!=) Min lille Prinskorv....
Elton föddes den 18:e oktober kl: 00.14 på natten, precis på rätt datum - inte illa pinkat det! Han vägde 3800 g och var 51 cm lång, så det var ingen pytteliten bäse inte=) Förlossningen var kämpig, inte alls lika "lätt" som Nellies var, men huvudsaken är ju att han är här nu.
Känns så bra att han är här, nu känns det "färdigt" på något konstigt vis.....mitt liv är klart - komplett. Nu handlar mitt liv om Magnus, Nellie & Elton och givetsvis mina fina bonusbarn Emilia & Dewin <3>
Tack för alla gratulationer mina Nära & Kära, känns så gott i hjärtat när man får så mycket uppvaktning av vänner runt omkring en - tack alla, ni vet vilka ni är!
Måste också bara säga att det är så härligt att se Eltons storasyskon så stolta över sin lillebror, de är verkligen det!=)
Puss!

1 kommentar:

Mia sa...

Grattis vännen!! Så söt han är!! Och så skönt att allt gått bra för er. Är så glad för eran skull!! KRAMAR!!