Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 15 oktober 2009

Denna dagen...

...ett liv. Grattis Sofia som fyller 22 år idag!!
Denna dagen är en fin, solig och ganska kall höstdag.
Sitter och känner mig irriterad, irriterad över att ha sovit dåligt inatt, över att ha halsbränna och förvärkar som heter duga. Vill bäsen komma idag? Det tror jag inte...men värk ska man tydligen ha ändå. Blir rastlös av att bara vara hemma...ändå orkar jag inte åka någonstans. Har pluggat lite men kan inte koncentrera mig för att jag har ont. Skulle ha fått fikafrämmat, men känner inte att jag orkar vara trevlig. Vill gå ut och gå i skogen och hämta lite energi där? Frågan är ju om jag vågar när jag har ont?
Tycker sååå otroligt synd om mig själv....usch spyr på mig själv! Vad fan ska jag göra då? Hatar att sitta framför TV:n och datorn, vill inte läsa någon tråkig studentlitteratur - inte idag.

Hm...undrar om jag ska sätta upp min nya lamp-tavla som pappa gjort åt mig? Den är såå fin ju! Ska sitta i vårt sovrum ovanför spjälsängen=) Men hur ska jag få upp den själv? Jaja får väl vänta tills Magnus kommer hem...

Nä jag tar nog den där skogsrundan i alla fall.
Puss hej!

1 kommentar:

T sa...

Hej! Vilken fin look du har fått på bloggen! :) Jag är inne nästan varje dag och kollar om du skrivit nåt nytt. Roligt att du skriver mer nu. :) Eftersom vi (tyvärr!!) inte ses så ofta är detta ett utmärkt sätt att hålla sig lite uppdaterad. Kämpa på nu, snart är det jobbiga över och lillbäsen är hemma! Massa tankar och kramar!! /Tiina