Mitt liv i ord och bilder....



söndag 4 oktober 2009

Lek & Buslandet

I fredags var jag och min syster Sofia på Lek & Buslandet med Nellie, oj vad skoj vi hade!! Inte för att jag gjorde så värst mycket (förutom att springa runt och fotografera + filma) men det var så skoj att se hur roligt lillan hade det med sin moster=) De klättrade, hoppade och åkte rutschbanor i massor, iofs hoppade jag också en liten stund och vågade mig upp i en liten rutschbana och det fick räcka! Jag satsade mer på fikat, mumsade i mig en massa kulglass....hihi=)

Känns skönt att ha gjort lite extra med Nellie nu, innan hon ska bli storasyster....har lite "dåligt" samvete...helt plötsligt kommer hon inte vara mittpunkten i mitt liv, den får hon dela med hennes lillebror. Iofs alla andra syskon i hela världen har ju klarat av det så jag tror att hon kommer att fixa det lika bra hon!
Är så glad över att Sofia ville följa med oss också, jag behöver mina nära & kära speciellt nu...<3

Igår (lör) spenderade jag förmiddagen i Sköllersta på Me and I Party, de har såå mycket fina kläder! Blev lite till mig, Nellie & Bäsen=) Bokade ett party som jag ska ha hemma hos mig också den 14 nov, så kom vänner, kom!! Igår hade jag också värkar heela dagen med 7 minuters mellanrum så jag/vi var helt säkra på att vi skulle få åka in till BB men ICKE, de försvann typ! Idag känner jag knappt något..=( Men jag funderar på att ge mig ut på en skogspromenad sen så kanske det kommer igång igen=) Imorgon går vi in i v 39/40!! Ska sätta mig å plugga lite nu först; Magnus tog med sig Nellie in till Örebro så då gäller det att passa på!!

Är Kanelbullens Dag idag också, så då får vi väl passa på att fika också på mina hembakta kanelbullar =p MUMS! Har jag energi över kanske jag tom. bakar lite fler=)

PUSS

Inga kommentarer: