Mitt liv i ord och bilder....



fredag 7 december 2012

Snö!




Snö snö snö, det är så himla fint och vitt ute MEN satan vad jobbigt det är att skotta!!:/ Orkade inte sitta en minut mer i soffan så jag hävde mig ut och skottade som en galning! Nu sitter jag här i soffan igen, helt slut:/
Igår mådde jag skit, trött och hur yr som helst...kunde knappt stå på benen. Var hos läkaren också, men det enda de gjorde var att sjukskriva mig en vecka till. Ingen undersökning och inga prover!! Känns himla oseriöst.


Idag fick jag besök av min älskade Emelie, vi fikade och slog in julklappar - så mysigt:)
Nu väntar jag på att min älskade familj ska komma hem så att vi kan fredagsmysa ordentligt <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till världen i ovisshet. Jag har varit yr i huvudet och trött i snart 2 år. Stress säger läkarna. Bara att bita i det sura äpplet, men stå på dig och ta det lugnt.
Orkar man inte så gör man inte.
Hoppas ni får en mysig jul.
Kram Helen