Mitt liv i ord och bilder....



söndag 2 december 2012

1:a Advent

Känner att det hade varit så passande om jag här hade skrivit den där fina adventsdikten om att julens dörr står på glänt MEN så blir det icke.


Har nämnt det tidigare men i år är jag faktiskt inte alls stressad inför julen - så skönt :) Kan njuta av allt det fina och mysiga för en gångs skull.


Igår följde jag med (orkade faktiskt!) barnen ut och kollade på när de åkte pulka för första gången för denna säsong, oj vad roligt de hade:)


Sen gick vi in och myste; tände ljus och jag och Emilia pyntade iordning Adventsljusfatet med Grönmossa och en massa blingbling.
På kvällen kom pappa & Eva hit på glöggmys och så fick vi världens finaste adventstake som pappa gjort.


Idag ska Magnus sätta upp en gran ute och så ska vi på lite julskyltning i Laxå...
Välkommen Jul Jul Strålande Jul!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: