Mitt liv i ord och bilder....



lördag 8 december 2012

Effektiv & lite piggare:)

Kan det vara så? Att denna fruktansvärda trötthet är på väg att försvinna? HOPPAS!!



Idag har jag i alla fall varit skapligt pigg nästan hela tiden:) Orkade gå upp i skaplig tid och kollade på julkalendern med mina små och efter det passade vi på att baka bröd; första gången men shit vad gott det blev!:)


Sen har vi tillbringat nästan hela dagen utomhus i det soliga härliga vintervädret. Barnen lekte i snön medans jag och Magnus skottade och bar in ved.


På kvällskvisten fick vi besök av min mamma, Magnus och lilla Tilda:) Nellie, Elton och Tilda bakade pepparkakor - så mysigt! Kvällen avslutade vi med pizza och annat onyttigt i soffan framför Tv:n.


Nu tar jag natt efter en lång och bra dag, hoppas på en likadan imorgon:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: