Mitt liv i ord och bilder....



måndag 17 december 2012

Simhoppstävling

Efter att ha spenderat nästan hela dagen i soffan ryckte jag upp mig och följde med Maria för att kolla på hennes Nellie när hon tävlade i simhopp. Det var riktigt kul att se och hon var så duktig:)


Blir så himla imponerad av de små tjejerna som vågar hoppa så högt (fick nästan svindel av att bara titta på)!
När jag kom hem fick vi besök av min morfar och hans bror, så trevligt! Fick en sååå fin julblomma, blev så glad!


Nu på kvällen har jag gosat i soffan med mina små (utan bråk) och sen somnade de så gott på varsin sida av mig:) Ååå vad jag älskar dem!! Måtte jag få mer energi snart så att jag orkar hitta på något skoj med dem...


Magnus har flytt hemifrån ikväll - är på konsert med Europe. Jag själv unnar mig att måla naglarna julröda;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: