Mitt liv i ord och bilder....



måndag 18 juni 2012

Underbara dagar...




Livet är bra härligt just nu, har verkligen haft såå många bra dagar nu!:)
I torsdag åkte jag och min kära vän Maria till Töreboda och skämde bort oss ordentligt! Vi fixade naglarna och åt supergod mat på en jättehäftig restaurang:)


Inte ofta jag unnar mig själv att göra såna saker så nu var det extra kul!
På torsdagskvällen fick vi finbesök från Norge (Peter & Ann-Christin), hela familjen var helnöjda:)


Så nu har vi umgåtts hela helgen och bara haft det så mysigt med god mat och gott att dricka = livskvalité! Tack Peter och Ann-Christin för att ni kom<3


Och idag när jag kom till jobbet fick jag en superfin och GOD tårta, bakad speciellt till mig - gissa om jag blev glad!!!!!:)
Nu är rasten snart slut och världens bästa jobb kallar:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: