Mitt liv i ord och bilder....



måndag 4 juni 2012

Härliga kvällspromenader!




Nu har jag UNNAT mig flera kvällspromenader flera kvällar i rad och känner verkligen att jag mår såå bra av det!:) Innan har jag inte velat gå själv utan har fått sällskap av bästa Maria men ikväll kunde hon inte så då kopplade jag på självdisciplinen och gick själv:)


Gick riktigt bra och jag sprang till och med en liten bit, är så stolt över mig själv!
Förutom en massa promenader har jag även unnat mig (i lördags) en supermysig vinkväll tillsammans med min Tiina, så mysigt!


Och i fredags kom Sanna hit och klippte Elton, han blev så fin i sitt korta hår!!:)


Tänk vilka bra vänner jag har; Maria, Tiina, Sanna och så Emelie såklart - jag är så lyckligt lottad. Och alla andra fina människor omkring mig; Eva, pappa, mormor...ja listan kan göras låååång! Och imorgon ska jag på sommarfest med mina underbara arbetskollegor, kommer bli så skoj!:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: