Mitt liv i ord och bilder....



fredag 29 juni 2012

Bästa födelsedagen!




Oj oj oj vad jag har blivit firad idag!!:) Är supernöjd med min 29åriga födelsedag!



Väcktes imorse av skönsjungande sång från mina älskade barn och sambo, frukostbricka på sängen och paket - bästa starten på dagen! Fick en massa skoj från barnen och en SYSTEMKAMERA från Magnus!!!!:) Blev så himla glad, har önskat mig en så länge nu:)


Blev även uppvaktad på jobbet med sång och paket, har så underbara arbetskamrater!!
När vi kom hem åt vi maräng- och jordgubbstårta, så mumsigt!
Nu på kvällen har jag varit på tjejmiddag och blivit bjuden på supergod mat och mer tårta, och så fick jag en så fin present av Maria också!!!


När jag kom hem fick jag en fin blomma av min svärfar:) Och min snälla pappa och Eva har betalt tandläkarbesök åt mig!!:)
Ja herregud, såhär bortskämd har jag väl aldrig blivit förr!!:) Känner mig så tacksam och glad!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: