Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 21 juni 2012

Å så lite ledigt:)

Vips så blev det helg igen (en dag tidigare), den här veckan har bara susat förbi!


Igår slutade jag tidigt och när jag och mina små kom hem passade vi på att mysa i solen riktigt ordentligt. Nellie och Elton badade och lekte i polen en lång stund medans jag avnjöt en god kopp kaffe i solskenet, den nya polen är verkligen populär!


Senare på eftermiddagen fick barnen vara hos deras farmor medans jag och Magnus handlade mat, hann till och med shoppa lite kläder till oss båda!:)



Idag hade Nellie & Elton midsommarfirande på deras dagis, Lillan var så duktig och dansade men Elton var mest intresserad av att cykla:)


Nu på eftermiddagen kom Dewin & Emilia och alla syskon har badat som galningar och haft så roligt!


Imorgon nalkas midsommarfirande med nära och kära <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: