Mitt liv i ord och bilder....



söndag 12 februari 2012

Sköna helg

Har haft en så skön helg! Vill verkligen inte att den ska ta slut:( Somnade tidigt i fredags och sov länge på lördagsmorgonen, så skönt att få vakna utvilad för en gångs skull.


Igår förmiddag fixade Magnus en massa på vår övervåning medans jag och busungarna hälsade på nära och kära:) Först var vi hemma hos min pappa och sen fick vi fika hemma hos snälla Viola:) jättemysigt!
På eftermiddagen fick jag en order av min käre fästman att jag skulle vara klar och ombytt 18.00 (gissa om jag blev nyfiken, gillar verkligen inte att inte ha kontroll!!). Han hade i alla fall fixat barnvakt som kom hit (barnens mormor & sambo) och sen åkte vi iväg till Kinarestaurangen i Laxå och mumsade trerätters:) Så gott och så mysigt och LYXIGT att få komma iväg hemifrån och äta gott utan barn:)


Nu är Elton iväg med sin morfar och sin Eva till Örebro, Nellie är hos sin farmor:) Jag och Magnus ska kämpa vidare med övervåningen...måste erkänna att det tar emot, skulle hellre ta en långpromenad i det soliga vintervädret!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tanten förstås;) sa...

Det är inte hur du har det, utan hur du tar det!;);) Kämpa på!!!<3<3<3