Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 21 februari 2012

Det gick bra!




Tandläkarbesöket och rotfyllningen gick bra idag, den här tandläkaren var MYCKET bättre!! Så nu kan jag andas ut i några veckor innan det är dags för nästa besök. Har även kunnat äta nu på eftermiddagen/kvällen någolunda bra...och inte har jag lika ont heller:)



Nu på kvällskvisten har jag, Magnus och våra små mumsat semlor (som alla andra i detta avlånga land) - så gott!



Nellie var på dagis idag för första gången på nästan 2 veckor så hon somnade extra tidigt:) Elton däremot har varit uppe länge och avslutade kvällen med att ramla in i bordskanten med huvudet:( Det blev ett ganska djupt jack och mycket blod kom det!:/ min stackars älskling!! Ringde 1177 för rådgivning och fick instruktioner om hur jag skulle plåstra/tejpa...får se hur det ser ut imorgon..



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: