Mitt liv i ord och bilder....



måndag 27 februari 2012

Glad!!




Känner mig ovanligt glad!:) Inte av någon speciell anledning men allt känns lite lättare!
Kanske var det Norge-resan som gjorde susen?;) Vi hade det såå bra, blev bjudna på god mat och bara hade det lugnt och skönt (även om jag saknade mina små oerhört mycket)!


Igår var vi ute en lång stund med barnen i det härliga vädret, både Nellie och Elton körde fyrhjuling och båda har blivit riktigt duktiga:) Vi körde också med Eltons nya radiostyrda racerbil som han fått av Peter & Ann-Christin. Hann även med en supermysig skogspromenad med Eva!


Efter Nellies zumbaträning åkte vi iväg och storhandlade, alltid lika skönt att få det gjort.
Idag efter jobbet åkte jag, Magnus och barnen och hälsade på min mormor, där fikade vi och blev bjudna på världens godaste kålsoppa!


Nu sover barnen gott och jag ska snart göra detsamma:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tanten;) sa...

Du är bara värt det bästa älskade vän!<3<3<3