Mitt liv i ord och bilder....



lördag 4 februari 2012

Myslördag!




Har haft en underbar lördag:)
Fick sovmorgon imorse och vaknade av fyra glada barn som lekte kurragömma! Sen blev det en lång frukost innan det var dags att ta itu med alla måsten.. Jag tvättade, städade och bäddade (Nellie & Elton bråkade hela tiden) Magnus lastade in mer ved i källaren tillsammans med Dewin och Emilia. Sen var det dags för lunch och efter det åkte jag och Maria till Emmas Lillstuga, handlade lampskärmar + lampkjolar (glömde dock en) och två superfina ljuslyktor:)


När jag kom hem hade vi besök av söta Tilda, syster Lina, Felix, barnens mormor & Magnus. Så mysigt att få snosa lite på Tilda och Nellie fick skridskor av hennes mormor så imorgon ska vi testa att åka skridskor för första gången:)


Efter det åkte vi ner till Laxå Bowling och införskaffade oss en massa gott lördagsgodis!
När vi kom hem igen lagade vi supergod mat och nu på kvällen har jag, Magnus, Emilia och Dewin kollat på Melodifestivalen och spelat spel, såå mysigt!


En lyckad lördag på alla sätt och vis, avslutar dagen med ett glas vitt med min älskling <3



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Tanten sa...

Ja Du!! Det finns bra dagar alltid! Det är bara tanken som styr vad man tycker om dagen!;);)