Mitt liv i ord och bilder....



fredag 18 november 2011

Vab

Idag är jag hemma med en febrig Elton, känns mysigt att få sitta här i soffan under täcket och bara gosa:)


Tyckte att han kändes varm redan när jag hämtade honom på dagis men sen blev han så pigg..
Hälsade på Madde och hennes små igår; Nellie & Wilma hade så roligt tillsammans och lekte Prinsessa & Riddare:)
På eftermiddagen tog jag med mig Elton på en promenad med Maria och hennes lilla Molle och vovven Pass, så skönt att få röra på sig lite - Elton skrek dock de sista kilometrarna (inte konstigt om han var på väg att bli sjuk).
Nellie fick vara hemma hos Viola med Eva under tiden så henne gick det ingen nöd på;)



När jag och Elton kom dit fick vi fika, eller rättare sagt jag åt äppelkaka med vaniljsås och Elton mumsade på majs och tomat:) Tur att Viola alltid har en massa gott hemma!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: