Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 2 november 2011

Godmorgon!

Blev klar himla tidigt idag, resten av familjen ligger och sover så gott... Barnens dagis är stängt så de får vara hemma med deras pappa:) Är faktiskt liiiite avundsjuk...
Igår efter jobbet fick jag order om att åka direkt hem till Eva; hon och snälla Viola hade varit till Örebro och köpt en massa "bra-att-ha" saker till mina små, gissa om jag blev glad (barnen också när jag väl kom hem)!!!
Sen åkte jag hem till Maria och fick träffa sötaste Molle för första gången, så liten och så söt:) Vi passade även på att ta en härlig promenad i höstmörkret, riktigt skönt!


Hann också med lite mys med mina små busungar på kvällen:) Nellie blev överlycklig över hennes glitter-trosor och Elton så glad över sin Spindelmannen-ryggsäck som de fått av Viola!!:) Alla borde ha en snäll Viola i sitt liv, jag är oerhört tacksam över att vi har henne i vårt!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: