Mitt liv i ord och bilder....



lördag 5 november 2011

Fullspäckad dag

Idag har vi hunnit med massor i vårt Lövlunda:) Stefan och Pekka har varit snälla och hjälpt oss att sätta in våra nya fönster på undervåningen, så fint blev det!!:)



Medans de fixade här hemma = vi fick inte vara i huset = spenderade jag och barnen hela dagen och kvällen med min älskade mormor:) Först var vi till Kumla där vi köpte lördagsgodis till busungarna, så nöjda blev dem! Sen åkte vi vidare till Örebro; Rusta och köpte vit färg (här ska målas!) och annat nödvändigt. Åt lunch på MAX (Nellie fick välja) och där fick barnen leka i bollhavet och åka rutschbana, gissa om de var nöjda:)


Efter det åkte vi till Mullhyttan och köpte pizza till fönstermonterarna och sen vidare till Lina, Felix och lilla Tilda i Laxå och hälsade på. Mysigt att få snosa bäbis en stund men både Nellie och Elton var leksugna så då passade vi på att leka i lekparken utanför i över en timma:)


Vi hann även med lite kvällsmat på en pizzeria innan vi till slut fick åka hem;)
La mina två busungar och fick sen börja med städningen (sågspån överallt), dammsög som en galning och skurade i omgångar innan jag nu äntligen kunde sätta mig i soffan!!
Nu ska jag göra som mina små - SOVA!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: