Mitt liv i ord och bilder....



måndag 28 november 2011

Braiga dag:)




Vilken toppendag jag haft idag på många olika sätt!
Jobbade lääänge idag, kanske inte det roligaste för många men när man har ett så bra jobb som jag + toppenkollegor så är det kanon:) Hämtade två små busungar på dagis och kom hem till ett sågspånshem!!:) Äntligen börjar det hända saker här hemma igen, tack till Stefan som hjälper oss att förverkliga vår dröm!!!:) Nu är det öppet upp till vår övervåning!


Insåg dock ganska snabbt att det inte gick att vara kvar hemma med två busiga små så vi åkte hem till Viola och fikade en stund, alltid lika trevligt:)



Sen tog jag med mig busungarna och åkte till barngympan, oj vad roligt vi hade (bra sätt att fördriva tiden på också).



Båda mina små somnade gott nästan på en gång när vi kom hem så nu har jag dammsugit för glatta livet, sågspån överallt!! Men vad lycklig jag är!!!:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: